Оксана Акиншина: ресейлік актрисаның фотосуреті, өмірбаяны және фильмографиясы | ГЛАМУР | Жұлдыздар энциклопедиясы

Оксана Акиншина: ресейлік актрисаның фотосуреті, өмірбаяны және фильмографиясы |  ГЛАМУР |  Жұлдыздар энциклопедиясыКейінірек Бодров Оксананың өміріндегі ең маңызды адамдардың бірі болды. Ол онымен жиі кеңесетін, оны кәсіби тұрғыда тәлімгер ғана емес, сонымен бірге рухы жағынан ең жақын адамдардың бірі деп санайтын. «Әпкелер» фильмі 2001 жылы жарыққа шығып, үлкен табысқа жетті. Сергей Бодровтың таланты Оксана мен оның серіктесі Катя Горинаның табиғилығымен және органикалықлығымен бірге кадрдағы жұмысын орындады. Көрермендер экранда болған барлық нәрсеге сөзсіз сенді. Картина 2001 жылы Сочи кинофестивалінде ұсынылып, «Үздік актерлік дуэт үшін» жүлдесін жеңіп алды. 2002 жылы швед режиссері Лукас Мудиссонның «Мәңгі Лиля» атты драмасы шықты.

Лукас фильмдегі басты ханымды көптен бері іздеп жүрген еді, кейбір ақпарат көздері оның Оксанамен «Әпкелер» фильмін көргеннен кейін кездесуді шешкенін айтады. Картинада бұрынғы КСРО республикаларының бірінде анасы тағдырдың аяуына тастап кеткен жас қыздың тағдыры баяндалады. Лилия рөлі Оксанаға әлемдік кинематографияға даңқ әкелді. Шетелдік фильмдегі келесі түсірілім «Оңтүстік» фильміндегі Зояның рөлі болды. Фильмде Оксана Голландияға жұмысқа тұрғысы келетін жалғызбасты ананы сомдады. Жұмыстың күрделілігі – Акиншина голландша сөйлеуі керек еді.

Оксана кейінірек құлағында ойыншымен бірнеше күн жүріп, түсініксіз сөздерді ақымақтықпен жаттап алғанын айтты. 2004 жылы Оксананы The Bourne Identity, The Bourne Supremacy фильмінің жалғасында қосалқы рөлді ойнауға шақырды. Сол жылы Акиншина Акуниннің «Мемлекеттік кеңесші» романының бейімделуінде «корсетті танымайтын озық қыз» Есфир Литвинованы ойнай алады, бірақ ол түсірілімге келмей, Эмилиямен ауыстырылды. Спивак. 2006 жылдың соңында актриса «Сұр иттердің қасқыры» әсерлі фильмінің түсіріліміне қатысты, ол басты рөлдердің бірі — Кнесинка Елен Глуздовнаны ойнады. 2008 жылы Оксана Валерий Тодоровскийдің ХХ ғасырдың ортасындағы жастар субмәдениеті туралы фильмі «Стиляги» мюзиклінің кастингіне шақырылды. Режиссер Оксанада Полина-Бенефитті көреді, картинаның ең қызықты кейіпкерлерінің бірі.

Бір қызығы, Екатерина Вилкова мен белгілі бір поляк актрисасы бұл рөлге кастингтен өтті. Ақырында Вилкова Бетси рөліне ие болды, ал поляк актрисасы ресейлік командаға кіре алмады. Осылайша, бейнені жасау үшін ұзын шашты өсіруге тура келген Акиншина рөлге бекітілді. Фильм Ресейде 16 миллион доллар жинап, кассада керемет табысқа жетті. 2011 жылы Петр Бусловтың сенсациялық картинасы «Высоцкий.

Тірі болғаныңыз үшін рахмет». Оксана Высоцкийдің сүйікті қызы Татьяна Ивлеваны сомдады. Фильм қызығушылық тудырды, бірақ ақынның кейбір жақын достары мен кино сыншылары тарапынан теріс реакцияға тап болды. Мысалы, Марина Влади фильмді қорлау, тіпті қорқынышты деп атады. 2012 жылдың наурыз айында Ресей кинотеатрларында басты рөлді Оксана Акиншина сомдаған «8 алғашқы кездесулер» романтикалық комедиясы шықты. Сценарий авторы атышулы «Квартал – 95» болды. Комедия жеңіл болды, баспасөзде көптеген оң пікірлер тудырды.

«8 алғашқы кездесулер» фильмімен бір мезгілде дерлік «Өзін-өзі өлтіру» комедиясы шықты. Үш дос, оның ішінде Оксананың кейіпкері Марина да өз-өзіне қол жұмсауды шешеді, бірақ оларға әртүрлі күлкілі жағдайлар үнемі кедергі жасайды. Жақында Оксана арт-хаус-авторлық кинодан шаршағанын, қазір онда назар аударуға тұрарлық ештеңе болмағанын бірнеше рет атап өтті. Актриса комедияны қазіргі замандағы ең өміршең жанр деп атап көрсетеді. Алайда, «Өзін-өзі өлтіру» фильмінде ешкіммен қалжыңдауды ойлаған жоқ.

Оставьте первый комментарий

Отправить ответ

Ваш e-mail не будет опубликован.


*