Қалай үшінші дөңгелек болмауға болады

Қалай үшінші дөңгелек болмауға боладыАдамдар кездеседі, Адамдар ғашық болады, үйленеді, Мен бұл жерде жолым жоқ, Не деген қиыншылық… Неге біреудің қарым-қатынаста және бақытты некеде жолы болады, ал біреу белгілі әннің кейіпкері сияқты, өмір бойы махаббат үшбұрышында үшінші болуға мәжбүр ме? Неге ол мен емес? Бұл үшбұрыш оның Бермуд туысынан да жұмбақ, онымен қандай ерекше оқиғалар (ертегілер дерлік) байланысты екенін анықтауға тырысайық. Ер адамдар әйелдерін 10, 20, тіпті 30 жыл некеде тұрғаннан кейін тастап кетеді, олар бір себеппен кетеді — олар өздерінің қожайынына барады. Бірақ мына кереметтер: үй иесімен біраз уақыт тұрып, ер адам оны да тастап кетеді. Оның өмірінде жаңа әйел пайда болады және онымен бірге ең күшті және ең бақытты отбасын құрады. Неліктен бұл болып жатыр? Ер адам алған жылдармен бірге өзіне деген сенімін жоғалтады — бұл жыныстық қатынас пен жасына байланысты және әйелі оны қабыршақ деп біледі, енді оның таң қалдыратын немесе жеңетін ештеңесі жоқ. Бірақ жас қожайынды жеңіп, сүйіп, ғашық ету керек. Ажырасқаннан кейін қожайын ол үшін қарапайым әйелге айналады, сонымен қатар ол бірден қылмыс пен мерекенің кінәсі болып табылады. Нәтижесінде ер адам жаңа, қазірдің өзінде үшінші отбасын бастайды.

Қорытынды классикалық түрде қарапайым — егер сіз ер адамның әрқашан қасында болуын қаласаңыз, күйеуіңізді таң қалдырыңыз және оның істері мен әрекеттеріне таң қалдырыңыз, бір сөзбен айтқанда, бір-біріңізге қызықты болыңыз. Егер сіз қызықты бола алмасаңыз — сіз өз таңдауыңызды өзіңіз жасадыңыз, ал басқасын таңдауға адам кінәлі емес. Допқа дейін Золушка қарапайым еңбекқор әйел болды және ешқандай жағынан ерекшеленбеді, бірақ содан кейін сиқыршы пайда болып, оны сұлуға айналдырды. Енді ол балға жарқырап, таңданарлық көзқарастарды ұстап, ханзаданың назарын аударады. Айтуларынша, айналадағылардың бәрі оған назар аударды — ханзада да назар аударды.

Егер миниатюралық аяқ пен жоғалған аяқ киім болмаса, Золушка оның құлағы сияқты ханзада да, сәтті неке де көрмес еді. Тағы бір бірдей танымал ертегідегі жағдай тек үшбұрыштардың ғана емес, сонымен қатар көпбұрыштардың барлық түрлерінің қалыптасуын түсіндіреді: бәсекелестік, толқу, аңшылық рухы. Тапсырма беріледі, оны мүлтіксіз орындаған адам бәрін алады. Қазіргі уақытта, көкжиекте бәсекелес пайда болғаннан кейін, ер адам бірден әйелге керемет қызығушылық танытады. Адам ерте заманнан бері аңшы мен аңшы болған, ал ертегілер мұның дәлелі ғана. Үшіншісінің пайда болуы, осылайша, сіздің пайдаңызға пайдаланылуы мүмкін, күйеуіңізге бастық немесе көршіңіз сізге көбірек көңіл бөлетінін білдіреді және патшалықтың төрттен бір бөлігі қалтаңызда екенін ескеріңіз.

3-пері: Дюймовочка, әйтпесе сенсіз де бақытты боламын, бір қызығы, ажырасқаннан кейін жаңа жағдайларға тез үйреніп кеткен көптеген әйелдер бірден басқа жігітке үйленеді. Алғашқы неке олар үшін жаңа қарым-қатынасқа көпір ғана болды. Мүмкін, олар бұрынғы күйеуіне бұл жолы бәрі басқаша болатынын — жақсырақ болатындығын дәлелдеуге ұмтылу арқылы тез жаңа некеге итермелеуі мүмкін. Жер астында өмір сүріп қана қоймай, аспанда ұша алатын адам бар екенін білмей, меңге үйленген Дюймовое есіңде ме?

Бірінші неке қажетті тәжірибе мен отбасы туралы жаңа идеяларды береді. Кейінгі сөз. Ал енді осы ертегілердің кейіпкерлеріне неге ілеспейміз? Мұнда, мысалы, тоқаш туралы ертегідегі түлкі. Ол қазірдің өзінде колобокты қалағанынша ұстағысы келді, бірақ ол мұны бұл үшін жасамады. Ол қулықпен көндірді және азғырды, қожайын да солай етті — ол адамды қасында ұстау үшін бәрін жасайды.

Ол тек колобокты ұстауға болатын сәтті таңдау керек, яғни сүйіктісіне: «Не мен, не менің әйелім» деп жариялау керек. Егер сәт сәтті таңдалса, пряник енді түлкіден қашпайды. Екінші жағынан, егер күйеуі әйелінің басқа ер адамдармен табысты екенін көрсе және оны бағалайтын болса, ол оның рақатын қайтару үшін бәрін жасайды. Ол сонда барады, мен қайда екенін білмеймін және бірдеңе әкеледі, мен не екенін білмеймін, ол ұшатын кеме жасайды, ал Кащей, ол өлмейтін болса да, жеңеді.

От пен су, мыс құбырлар өтеді, қалай болғанда да бәрі осылай болғанын қалаймын. Ертегідегідей, жалпы. Ғашық болса, өз кезегінде, басқа біреудің әйелімен күресіп, оған онсыз қалай қиналғанын айтып береді, оған таулар алтын, сүтті өзендер мен желе банктерін уәде етеді, бір сөзбен айтқанда, күйеуінен кетуге мәжбүр ететін барлық нәрсе. Мүмкін, ол шынымен де ертегідегі махаббат болса, оған ештеңе істеудің қажеті жоқ шығар. Күйеуін сақтап қалуға ұмтылған әйел, егер ол ақылды әйел болса, үйде боулингтерді жылтыратып отырмайды, бірақ тікелей сиқыршыға барады. Ал, егер сиқыршыға немесе көріпкелге емес, сұлулық салонына — Золушкаға айналу.

Ол бақытты өткенді қайтаруға тырысады және күйеуін назар мен сүйіспеншілікпен ұстауға тырысады. Көріп отырғаныңыздай, бұл үшбұрышта құмарлықтардың өршуі ертегіден алыс. Бірақ неге бұл кейде өте оғаш үшбұрыштар пайда болады? Адамдар неге өзгереді? Мысалы, жасөспірімдер мен егде жастағы ер адамдар жыныстық қатынаста өзін көрсету үшін ғана алдайтыны анық. Әйелдер неге алдайды? Бұл кек алудан ма, әлде кемшіліктен бе? Кім көп алдайды? Көріп отырғаныңыздай, жауаптардан гөрі сұрақтар көп және ертегілерде бәрінің жауабы жоқ.